Moodul 8: Mina olen. Grupp HT 176

Heili grupp
  • Koolitaja
  • Heili Laido
  • Toimumise koht ja aeg
  • Endla 15

Moodul 8: Mina olen. Grupp HT 176

Seitsmes tšakra. Kroontšakra: “Ela olevikus!” – ühendus Loojaga. Õppetunnid, mis on seotud vaimse ärkamisega. Vaimuga teadliku kontakti loomine ja hoidmine. Tunnetus “Kõik on üks!” Minevik, olevik, tulevik. Suhted isa ja autoriteetidega. Otseühendus Kõrgema Minaga. Hingede rändamine ja areng: sünd, elu planeedil Maa, surm, elu elude vahel. Karma, dharma ja vaba tahe. Harjutused energiataseme tõstmiseks. Ülitajude ja intuitsiooni treenimine. Meditatsioonid. Gamma lained: ühendus suure Terviku ehk Loojaga. Kokkuvõte arengut toetava vestluse (ATV) gruppide tööst. Töötuba: Surm ja suremine, 1 päev. Juhendab Tiina Mariam Reinsalu, holistiline terapeut. Pidulik lõpetamine. Kirjalik töö: holistilise treeningu käigus õpitakse vaimsust ühendama igapäevase eluga. Oma eksperimendi “Vaimsus argielus” tulemused võtab iga koolitusest osavõtja kokku väikses essees, mis esitatakse enne koolituse lõppu.

 

0

Õpiõhtud lapsevanematele ehk koolitussari „Õppiv lapsevanem“

lapsevanemate koolitussari
  • Koolitaja
  • Kristi Arendi
  • Toimumise koht ja aeg
  • Endla 15

Õpiõhtud lapsevanematele ehk koolitussari „Õppiv lapsevanem“

Kolmapäeviti kell 18.00 – 20.00 toimuvad Holistika Instituudis lapsevanematele suunatud õpiõhtud ehk koolitussari „Õppiv lapsevanem.“

Koolitussarja “Õppiv lapsevanem” eesmärgiks on olla lapsevanematele toeks lapse arenemise ja kasvatamisega seotud teemadel. Õppimisvõimalusi pakutakse erinevate tegevuste kaudu ja õpiõhtutel osalenud vanem tunneb end enesekindlamalt, tajub lapsi, maailma, teisi ja iseennast tõenäoliselt teistmoodi kui enne seda. Õppimine innustab teemasid ise sügavamalt edasi uurima ning katsetama.

Osalema on oodatud lapseootel, titade, väike- ja algklassilaste (vana)vanemad – kõik, kes on inimese arengust, tervisest ja õppimisest huvitatud. Soovitatav on osaleda koolitussarja kõigil või enamusel koolitustel, sest õpiteemad on üksteisega seotud ning moodustavad terviku. Koolitusgrupi suurus on kuni 12 inimest.

Koolitaja Kristi Arendi on lapsevanem, andragoog (MA), täiskasvanute koolitaja, lapsekandmise nõustaja (Dresdendi Trageschule, Kaisukool), imetamisnõustaja (SIETi liige), meta-tervise konsultant, suhtlemistreeneriks õppija ja Emade Sõsarkonna looja. Lapsevanemaid on ta nõustanud ja koolitanud 2006. aastast.

Palun registreeri end: https://bit.ly/2RdOvZo

2019. aasta talvel ja kevadel toimuvate loengute ajad ja teemad:

  1. K, 16.01 Lapsest areneb inimene – kas ja kuidas?

Laps kui meeleorgan ja potentsiaalne inimene. Lapse vajadused ja tervikliku arengu eeldused. Lapsepõlve eetilised ja füsioloogilised mõjud. Vanema ja lapse suhe – tähtsaim side terveks eluks. Lapsevanema eetilised väärtused ja eetika.

  1. K, 30.01 Imetamise abc – teadlikult ja loomulikult.

Imetamise füsioloogia, mured ja rõõmud. Efektiivse imetamise eeldused ja takistused.  Imetamine kui loomulik toitmisviis ja mitte ainult. Lapse toiduvajadus, näljamärgid, tissirallid ja -streigid. Rinna erinevad seisundid, vaevused, põhjused, lahendused ja leevendused.

  1. K, 06.02 Lapsed nutikas maailmas – võta heaks või anna andeks?

Neti ja nuti, küber ja digi – laps, telefon, arvuti ja internet. Needus või õnnistus? Oht või võimalus? Vajadus või vabadus? Eeldus või kohustus? Foobia või meelerahu? Mida me teame, näeme ja tunneme ning mida ei tea, näe ega tunne. 

  1. K, 20.02 Lähedus ja lapse kandmine pärast sündi – mis, milleks ja kuidas?

Lähedus kui võtmetegur lapse füüsilises ja psüühilises arengus esimesel eluaastal, mil laps areneb minutitega ja mil pannakse alus seotuse stiilile – suhtumisele endasse ja teistesse, emotsioonidele ja käitumisele. Lapsekandmise abivahendid – kuidas valida ja turvaliselt kasutada. Praktiline õpe pika kandelina ning nukuga. Oodatud on eelkõige lapseootel ja 0-4-kuuste lastega pered. Keskkond on lapsesõbralik. Osaleb 4-5 peret.

  1. K, 13.03 Lapse uni ja magamine – miks ta ei maga ja kuidas magab?

Imiku ja väikelapse uni ning magamine. Uni kui keerukalt reguleeritud korrapärane protsess. Une funktsioon organismis, unevajadus ja und mõjutavad tegurid. Kuidas soodustada rahulikult uinumist ja kvaliteetset und?

  1. K, 27.03 Naerunägu, nutulaul ja jonnipusa – aitäh, et mõistate!

Naer, nutt ja jonn – mis, milleks ja millal? Lapse sotsiaalne ja emotsionaalne areng. Emotsioonid kui sisemised foorituled – mis toimub organismis? Agressiivsus. Kuidas vanemana teadlikult ja turvaliselt käituda?

  1. K, 10.04 Lapsega suhtlemine – kaosest koosloomiseni.

Suhtlemine on suhete ja tervise alus, aitab vajadusi rahuldada. Vanema roll on osata suhelda last mõistes, mitte hukka mõistes ja olla lastele eeskujuks, et lapsel oleks turvaline kasvada ja olla hinnatud sõber ning mängukaaslane. Kuidas rääkida lapsega nii, et ta aru saaks? Kuidas end kehtestada, mitte lapsega manipuleerida?

  1. K, 17.04 Mina olen mina – selgroog ja lihased.

Enesehinnang ja enesekindlus – mis ja milleks? Kas ja kuidas mõjutab enesehinnang tervist? Kuidas lapse enesehinnangu ja -kindluse kujunemist toetada?

  1. K, 08.05 Lapse seksuaalne areng ja tervis – loomulikult loomulikust.

Seksuaalsus on inimeseks olemise osa ja tihedalt seotud lapsepõlves kogetuga, mõjutab  enesehinnangut ja tervist. Mida teada, tähele panna, kuidas lapsevanemana käituda?

  1. K, 22.05 Ainulaadne laps – armastusväärne ja andekas!

Kes on armastusväärne ja kes on andekas? Võimed, anded, oskused. Intelligentsus, loovus ja pühendumus. Mida vanemana teada, tähele panna ja teha lapse andekuse väljendumisel?

 

Palun registreeri end: https://bit.ly/2RdOvZo

Sündmuse leiad ka Facebookist lehtedelt: Emade Sõsarkond, Kaisukool ja Holistika Instituut.

0
|16. jaanuar 2019|Kursused|0 Kommentaari |